Söndagen 15/3 höll Haga BGK sitt årsmöte (flertal deltog digitalt) och här följer en kort rapport från sammanträdet:

Ny i styrelsen blev Patrik Wass som agerar suppleant, förra årets suppleanter Fredrik och Mari avancerar starkt.

Styrelsen 2020:
Ordförande Fredrik Hasselgren
Ledamot Mari Aldrev
Ledamot Niklas Nobrant
Ledamot Christian Olsson
Ledamot Christer Timvik
Suppleant Mikael Podushkin
Suppleant Patrik Wass

Övriga val:
Revisorer Lars Rodell och Sonja Lindström
Kioskansvarig: Tommy Gustafsson
Tävlingskommitté: Tommy Gustafsson, Johan Carlsson och Mari Aldrev
Uttagningskommitté: Johan Carlsson
Rekryteringsansvarig: Mari Aldrev och Christer Timvik
Damansvarig: Mari Aldrev
Pressombud och Webbansvarig: Fredrik Hasselgren och Christian Olsson
Valberedning: Daniel Johansson och Kenneth Gustavsson

Inför året:
Förra året visade på ytterligare en härlig ökning av besökare, det lovar gott inför 2020.
Bygglov för en helt ny MOS anläggning inväntar svar, fullt arbete har skett under 2019 och fortsätter under våren.
Samtidigt sker det i dagarna renovering på filten, för under jubileumsåret (60 år) inväntar filt-DM och seriefinal för div 1 Södra.
I serielaget blir det en föryngring samt ny UK i Johan Carlsson, vi hoppas på stärkta ungdomskrafter i laget!
Ytterligare föryngring hoppas vi på i medlemsregistret, även under 2020 kommer vi att ha gratis bangolfskola en gång i veckan, välkommen!

Kategorier: Nyheter