Tisdagstävlingarna trummar på som vanligt.
Övriga tävlingar framöver:

• 29/8 kl 9:00 – 3 varv MOS Klasser: Två lika stora klasser baserat på HCP. (Har du inget hcp tilldelas du ett av tävlingsledningen) Avgift: 100 kr (kontant betalning på plats – ingen föranmälning krävs) Öppen för alla att delta
  • 12/9 kl 10:00 – final veckotävlingen + parallel 3-varvstävling De 9 bästa spelarna från säsongens tisdagstävlingar är kvalificerade till finalen och automatiskt anmälda utan avgift. Vänligen meddela Johan C om du är bland de 9 främsta och du inte kan delta. För spelare som önskar delta under dagen anordnas en parallell 3-varvstävlng, men även spelare från topp-9 kan delta där resultatet från 3 varv räknas i båda tävlingsformerna. Avgift: 50 kr för att delta i 3 varvstävlingen. Betalas kontant under tävlingsdagen.
  • 27/9 kl 10:00 Klubbmästerskap i MOS (5 varv) Hagas första KM på MOS anordnas i slutet av säsongen. Tävlingen avgörs i en (1) öppen klass. Ingen avgift och de tre främsta spelarna tilldelas pokaler! Ingen anmälan krävs. Tävlingen är enbart öppen för medlemmar.
Kategorier: Nyheter